Oro Party

Regulamin

Regulamin sklepu www.orooutlet.pl

 

  1. Postanowienia ogólne

      1. Sklep internetowy, działający pod adresem internetowym www.orooutlet.pl/sklep, jest własnością Paweł Głowacki, ul. Stefana Jaracza 21, 60-184 Poznań, NIP: 7792354087, REGON: 528549013
      1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem orooutlet.pl/, w szczególności zasady:
          • dokonywania zakupów
          • warunków i trybu zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu
          • dostaw zamówień
          • postępowania reklamacyjnego
          • odstąpienia od umowy przez Klienta Sklepu.
      2. Niniejszy Regulamin obowiązuje Klientów Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.orooutlet.pl. Przed dokonaniem zakupu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z postanowieniami Regulaminu. Jest on dostępny na stronie Sklepu w zakładce
      1. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
      1. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu odnoszące się do produktów oraz cen nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.)
      2. Właściciel Sklepu nie ponosi, w najszerszym dopuszczalnym prawem zakresie, odpowiedzialności za zakłócenia funkcjonowania Sklepu internetowego orooutlet.pl /. spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu ze sprzętem i oprogramowaniem Klienta.
      1. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu możliwe jest:
          • po założeniu Konta zgodnie z poniższymi postanowieniami Regulaminu
          • przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
      1. Wszystkie ceny umieszczone są przy produktach znajdujących się w Sklepie podane są w PLN. Są one wiążące w chwili złożenia zamówienia.
      1. W przypadku wysyłki do Klienta, do łącznej ceny produktów zamówionych w Sklepie doliczany jest koszt przesyłki, który uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i formy płatności.
      2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów w Sklepie, modyfikacji oferty oraz przeprowadzania działań promocyjnych i rabatowych.
      3. Wprowadzone przez Sprzedawcę zmiany cen, nie mają wpływu na ceny produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia zmian w życie, warunków promocji lub rabatów.

 

  1. Najczęściej używane określenia – definicje

      1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniżej wymienione określenia, należy rozumieć je w sposób zdefiniowany
          1. Dni robocze –dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem wszystkich dni, które zostały wskazane w odrębnych przepisach prawa jako dni wolne od pracy.
          2. Dostawa– fizyczne dostarczenie przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru zamówionego przez Klienta.
          3. Dostawca– oznacza podmiot wyznaczony przez Sprzedawcę, który realizuje Dostawę zamówienia.
          4. Formularz Zamówienia– formularz znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, umożliwiający Klientom dokonywanie zakupów oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży.
          5. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu, a w szczególności dokonuje zakupów w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
          6. Konsument– osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Od 1 stycznia 2021 r. przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą dokonując zakupów towarów nie związanych bezpośrednio ze swoją działalnością uzyskują status konsumenta.
          7. Koszt dostawy– cena płacona przez Klienta za wybrany rodzaj Dostawy.
          8. Pełnomocnictwo– czynność prawna, której treścią jest oświadczenie woli mocodawcy upoważniające osobę, osoby lub podmiot do dokonania w jego imieniu określonych w treści pełnomocnictwa czynności w szczególności dokonania Dostawy na rzecz Klienta.
          9. Pełnomocnik– osoba, której Klient udzielił pełnomocnictwa do odbioru w jego imieniu zamówienia ze Sklepu i dostarczeniu go na adres wskazany przez Klienta, na zasadach określonych Warunkach Pełnomocnictwa.
          10. Regulamin– oznacza niniejszy regulamin.
          11. Sklep– Sklep internetowy, będący własnością /patrz pkt. 1.1./, działający pod adresem internetowym orooutlet.pl/, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
          12. Sprzedawca–  Paweł Głowacki, ul. Stefana Jaracza 21, 60-184 Poznań, NIP: 7792354087, REGON: 528549013,  który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
          13. Towar– rzecz ruchoma przedstawiona przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, będąca potencjalnym przedmiotem obrotu między Sprzedawcą a Klientem.
          14. Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem Sklepu internetowego.
          15. Warunki Pełnomocnictwa– umowa obowiązująca Pełnomocnika do odbioru zamówienia ze Sklepu i dostarczeniu go pod wskazany przez Klienta adres, zamieszczona na stronie  orooutlet.pl/.
          16. Zamówienie– oświadczenie woli wyrażone przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, będące równoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia (znajdujących się w ofercie dostępnej w Sklepie w chwili składania Zamówienia), określające ich typ, ilość, zawierające: dane osobowe Klienta, formę zapłaty oraz sposób i miejsce dostarczenia Towaru.
  1. Rejestracja Konta

      1. Klient chcący otworzyć Konto w Sklepie zobowiązany jest wypełnić Formularz rejestracji wymagający podanie następujących danych : adres e-mail.
          • Po wprowadzeniu adresu e-mail w zakładce „Twoje konto” → „Zarejestruj”, na podany adres e-mail zostaną wysłane wiadomości:
          • z prośbą o weryfikację adresu e-mail w celu aktywacji konta,
          • z linkiem umożliwiającym ustawienie nowego hasła do konta.
        1. Aktywacja konta następuje po potwierdzeniu adresu e-mail przez użytkownika.
      1. Rejestracja Konta w Sklepie jest bezpłatna.
      2. Każde kolejne logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji
      3. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Sklepu.
      4. Do korzystania z usług oferowanych w Sklepie, składania zamówień i korzystania z indywidualnego Konta, wymagane jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
      5. Korzystając ze Sklepu Klient zobowiązany jest przestrzegać ogólnych zasad współżycia społecznego, dobrych obyczajów i zasad wprowadzonych przez Sprzedawcę, w szczególności:
          • korzystania ze Sklepu w sposób, który nie narusza przepisów prawa, praw osób trzecich lub postanowień jakiegokolwiek punktu niniejszego Regulaminu,
          • zachowania poufności hasła i loginu do Sklepu,
          • korzystania ze Sklepu we wskazany przez Sprzedawcę sposób, unikając działań, które mogą doprowadzić do jej dysfunkcjonalności.
      1. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi prowadzenia indywidualnego Konta, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, w przypadku naruszenia zasad o których mowa w ust. 6 powyżej.
      2. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi prowadzenia indywidualnego Konta przesyłane zostanie Klientowi na adres e-mail wskazany podczas procesu rejestracji.
      3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia loginu i hasła, niezbędnych do zalogowania w Sklepie, osobom trzecim.

 

  1. Składanie zamówień na produkty dostępne w Sklepie i zawieranie umowy dostawy

 

      1. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu. Potwierdzając zamówienie, składa jednocześnie oświadczenie, o zapoznaniu się i akceptacji treści Regulaminu go oraz zezwala na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.
      1. Świadczenie przez Sprzedawcę usług w zakresie umożliwienia Klientom składania zamówień drogą elektroniczną jest nieodpłatne i ma charakter jednorazowy. Usługa wygasa więc bezpośrednio po zrealizowaniu zamówienia przez Dostawcę.
      1. Klienci mogą składać zamówienia całą dobę, każdego dnia w roku prócz dni związanych z przerwami technicznymi i konserwacyjnymi. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym
      1. Zamówienia Towarów realizuje się poprzez wybranie przez Klienta Towarów i kliknięcie przycisku „KUP TERAZ” znajdującego się przy opisie Towarów, a następnie z poziomu panelu „KOSZYK”, znajdującego się na stronie internetowej Sklepu, poprawne wypełnienie Formularza Zamówień, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty, zaakceptowanie regulaminu sklepu, a następnie kliknięcie panelu „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed złożeniem zamówienia, Klient jest informowany o danych Sprzedawcy, o łącznej cenie za wybrane Towary i sposób Dostawy, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
      1. Kupujący, składając zamówienie w sklepie internetowym orooutlet.pl automatycznie udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z firmą realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów oraz na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt Kupującego.
      1. W szczególnych przypadkach ilość Towaru zamawiana przez Klienta może być ograniczona, o czym Klient będzie poinformowany podczas składania zamówienia.
      1. Po prawidłowym złożeniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza Klientowi złożone zamówienie przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta.
            • Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty oraz płatności, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
            • w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę;
            • w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem lub kartą płatniczą – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
      1. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, w godzinach, od 9:30do 19:30, sobota od 10:00 do 15:00). Zamówienia złożone poza godzinami pracy sklepu lub poza dniami roboczymi, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
      2. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
      3. Na życzenie Klienta biznesowego (działalność gospodarcza) zostanie wystawiona i wysyłana elektronicznie faktura bez VAT. Dla klientów indywidualnych nie wystawiamy faktur i paragonów.
      4. Dostępnymi środkami do porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
      5. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody

5. Dostawa

  1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:
    1. firmy kurierskiej InPost – Pełnomocnika
      • Wysokość opłaty za przesyłkę podana jest w Formularzu Zamówienia oraz na stronie Sklepu.
      • Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą realizowane w pierwszy dzień roboczy.
      • Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do3 dni roboczych. Składa się na to: czas realizacji zamówienia – komplementacja Towarów do zamówienia, wysyłka oraz przewidywany czas Dostawy.
      • W przypadku wybrania dostawy do Paczkomatu InPost wymagane jest podanie odpowiedniego adresu Paczkomatu Odbiorcy.
      • Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy Dostawcy.
      • Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez Dostawcę, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem lub Pełnomocnikiem protokół (jak wyżej) szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
      • Dostawa za pośrednictwem Pełnomocnika odbywa się na zasadach określonych w Warunkach Pełnomocnictwa.
    2. firmy kurierskiej DPD – Pełnomocnika
      • Wysokość opłaty za przesyłkę podana jest w Formularzu Zamówienia oraz na stronie Sklepu.
      • Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą realizowane w pierwszy dzień roboczy.
      • Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do3 dni roboczych. Składa się na to: czas realizacji zamówienia – komplementacja Towarów do zamówienia, wysyłka oraz przewidywany czas Dostawy.
      • Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy Dostawcy.
      • Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez Dostawcę, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem lub Pełnomocnikiem protokół (jak wyżej) szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
      • Dostawa za pośrednictwem Pełnomocnika odbywa się na zasadach określonych w Warunkach Pełnomocnictwa.
    3. firmy kurierskiej Orlen Paczka – Pełnomocnika
      • Wysokość opłaty za przesyłkę podana jest w Formularzu Zamówienia oraz na stronie Sklepu.
      • Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą realizowane w pierwszy dzień roboczy.
      • Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do3 dni roboczych. Składa się na to: czas realizacji zamówienia – komplementacja Towarów do zamówienia, wysyłka oraz przewidywany czas Dostawy.
      • W przypadku wybrania dostawy do Automatu Paczkowego Orlen paczka wymagane jest podanie odpowiedniego adresu Automatu Paczkowego Odbiorcy.
      • Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy Dostawcy.
      • Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez Dostawcę, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem lub Pełnomocnikiem protokół (jak wyżej) szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
      • Dostawa za pośrednictwem Pełnomocnika odbywa się na zasadach określonych w Warunkach Pełnomocnictwa.
  2. Sklep internetowy orooutlet.pl realizuje zamówienia wyłącznie w formie wysyłkowej. Sklep nie prowadzi odbiorów osobistych towarów w żadnej lokalizacji.

    6. Płatności:

    • W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
      1. Za pobraniem – przy odbiorze przesyłki
      2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.:
        • Przelewem, na rachunek bankowy – PL
        • Kartą płatniczą, przelewem bankowym lub innym instrumentem płatniczym poprzez zewnętrzny system szybkich płatności.
          • Karty płatnicze:
            • Visa
            • Visa Electron
            • Mastercard
            • MasterCard Electronic
            • Maestro
          • W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
          • Klient, który wybrał opcję przedpłaty, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu.

 

  1. Reklamacje

    1. Sprzedawca gwarantuje, że produkty znajdujące się w Sklepie pochodzą bezpośrednio od producenta, są oryginalne i spełniają warunki określone w specyfikacji każdego produktu.
    2. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi zamówione produkty bez wad fizycznych oraz prawnych i ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku wystąpienia takich wad, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
    3. Reklamacje dotyczące produktów można składać bezpośrednio siedzibie Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Sprzedawca.
    4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer zamówienia, datę nabycia produktu, nazwę reklamowanego produktu, dokładny opis wady i datę jej stwierdzenia oraz żądanie Klienta.
    5. Wzór formularza reklamacji, dostępny jest na stronie internetowej Sklepu pod adresem orooutlet.pl/reklamacje.
    6. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni.

 

  1. Prawo odstąpienia od Umowy

    1. Pismo o odstąpieniu od Umowy można składać bezpośrednio siedzibie Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
    2. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), Konsument ma prawo odstąpienia od Umowy, którą zawarł na odległość, w terminie 14 dni, bez podawania przyczyn i ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 przedmiotowej ustawy. Termin 14-dniowy liczy się od dnia dostarczenia Zamówienia.
    3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy produkt wraz z ewentualnymi dodatkami, które otrzymał nieodpłatnie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
    4. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, w wysokości najtańszego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę. Zwrot płatności zostanie dokonany w takiej samej formie jak płatność wykonana przez Klienta.
    5. Sprzedawcy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwrotu towaru od Klienta.
    6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy w wyniku uszkodzenia lub będącą wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia deklarowanej jakości przysłanego przez Sprzedawcę produktu.

 

  1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klientów z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz obowiązujących procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi UOKiK:

 

  1. Polityka prywatności:

     

    1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych praz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Sprzedawca informuje, że podane przez Klienta dane osobowe w Formularzu Zamówienia będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych, którym jest Paweł Głowacki w celu umożliwienia realizacji zamówień.
    2. Dane mogą być przetwarzane przez okres do 10 lat od wyrażenia zgody lub do cofnięcia udzielonej zgody lub wysunięcia żądania usunięcia danych osobowych ze zbioru danych.
    3. Klientom przysługuje prawo wglądu w swoje dane osobowe i uzyskanie informacji, w szczególności w zakresie: sposobu ich przetwarzania oraz informacji o odbiorcach danych; sprostowania oraz uzupełnienia, usunięcia, żądania czasowego lub stałego wstrzymania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w przedmiocie ochrony danych osobowych oraz prawo cofnięcia w każdym momencie wyrażonej zgody na przetwarzanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    4. Sprzedawca jako administrator danych osobowych, może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    5. Klient może skontaktować się z Administratorem swoich danych osobowych:
      • listownie na adres: ul. Stefana Jaracza 21, 60-184 Poznań
      • za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail:  kontakt@orooutlet.pl

 

  1. Postanowienia końcowe

      1. Niniejszy Regulamin jest dokumentem ogólnodostępnym, zamieszczonym w Witrynie w zakładce Regulamin,znajdującej się pod adresem https://orooutlet.pl/regulamin/ , a także dostępny jest w siedzibie Sprzedawcy.
      2. Regulamin określa zasady zawierania i realizacji Umów sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu orooutlet.pl/ zawieranych między Klientem a Sprzedawcą.
      3. W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz powszechnie obowiązującego prawa.
      4. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentowi uprawnienia, nadrzędność mają te przepisy.
      5. W razie, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona.
      6. Regulamin wchodzi w życie: 07.07.2025 roku
Koszyk